دخترم، زیبای من

تو زیباترین بهانه بر‌ای نفس کشیدنی

تو پاک‌ ترین شعر عاشقانه‌ ای

تو بهترین معنای دوست داشتنی

تو شاه بیت غزل زندگی‌ ام هستی

تو را عاشقانه دوستت دارم

 

______________________

 

هیچ وقت حتی ذره ای

از این حس عاشقانه ای که به تو دارم

کم نمیشه عشق همیشگی من

تو بزرگ ترین بهانه ی زندگی هستی

دختر مهربونم لبخندت

تمام خستگی های دنیا رو از بین می بره

 

زیباترین متن کوتاه برای روز دخترم

 

خنده بر لب دارد و نوری به چشم

با نگاهش می‌ کند افسونگری

من چه خوشبختم که دارم دختری

دختری زیبا رخی تاج سری

 

______________________

 

حقارت واژه‌ ها را وقتی دیدم که نتوانستند

تو را و مهربانی‌ ات را برای من توصیف کنند

جهانم با تو شکرانه‌ هایش بیشتر است

و تو عاشقانه‌ ترین باور خواب و بیدار منی

به اندازه تمام خوبی‌ های دنیا دوستت دارم

 

______________________

 

آرزویم این است که دلت خوش باشد،

نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند،

نشود غصه دمی نزدیکت،

لحظه هایت همه زیبا باشند،

از خدا می خواهم که تو را سالم و خوشبخت بدارد

همه عمر و نباشی دلتنگ

 

عکس و متن تبریک روز دختر ۱۴۰۱

 

دختر، داروی تمام دردهای دل و روح است

و مرهمی است بر تمام زخم های روزگار

که نشسته بر دل

مهربون ترین دختر روزت مبارک

 

______________________

 

عزیزم امروز روز توست

امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته‌ های زندگیت برسی

و به زودی دماغتو عمل کنی

و در آینده‌ ای نه چندان دور

پارک دوبل رو هم یاد بگیری

روز دختر مبارک

 

______________________

 

آسمان به ماه اش مینازد و من به تو

ماه من کجا و ماه او کجا …

روزت مبارک دختر ماهم

 

عکس و متن روز دختر مبارک عاشقانه و رسمی

 

دختر زیبا روی من

بیمار خنده های توام

بیشتر بخند…

خورشید آرزوی منی

گرمتر بتاب…

بخند و بتاب تا زندگی

روی خوشش را همیشه به من نشان دهد

 

______________________

 

جان جانانم

امروز روز توست

و من از توصیف احساسم به تو درمانده ام

واژه ها حقیرند،در بیان زیبایی ات

معصومیت کودکانه ات

تپش های قلبم گواه عشقم به توست

روزت مبارک دختر نازنینم

 

______________________

 

زیبایی دلت رابه رخ آسمان می‌ کشم

تا کمتر به مهتابش بنازد

روز دختر مبارک

 

پیام کوتاه تبریک روز دخترای گل با عکس نوشته زیبا

 

دختر جماعت به کل برتر است

ز جن تا پری از همه سر تر است

پسر سخت بیجا کند، مرگ بید

که برتر ز دختر بیاید پدید

روز دختر مبارک

 

______________________

 

دختر یعنی لبخند در هجوم گریه ها

آرامش وقت بی قراری ها

عاشقانه ای هنگام غروب

دختر یعنی تفسیر جمله ی «دوستت دارم»

یعنی خدا هم زیباست

 

______________________

 

روز عزیزای دل بابا

ناموس داداشا

هووی مامانا

دخی منگولا

جینگول مینگولا

روز دختر خوشگلا مبارک

 

متن روز دختر ۱۴۰۱ عاشقانه و رسمی

متن و عکس روز دختر مبارک 1401

 

دخترم، نبض وجودم

 

‏تو همان قوت قلبی که تا به تو فکر می‌ کنم ، تمام خیالم پر از راحتی می‌ شود و وقتی فرشته ی من می‌ خندی زندگی معنای تازه‌ ای برایم می یابد

 

______________________

 

دختر خوبم

امروز برایت اینگونه دعاکردم

خدایا! بجز خودت به دیگری واگذارش نکن

تویی پروردگار او

پس قرارده بی نیازی در نفسش

یقین در دلش

اخلاص در کردارش

روشنی در دیده اش

بصیرت درقلبش

و روزى پر برکت در زندگیش

 

______________________

 

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد

لبخند خدا روزت مبارک

 

 

دختر زیبا روی من

باغ گل کنار چشم های تو بی طراوت است…

تو از بس برای من عزیزی !

خودم را فراموش کرده ام …

تو کودکی های منی یا کودکی های پدرت ؟

تو کدام مایی ؟

که انقدر دلنشین و دلبرانه ای !

فدای تو تمام لحظه های من

 

متن تبریک روز دختر