تمام دوستت دارم هاى دنیا را هم که جمع کنند

باز تو را یک جور دیگرى دوست دارم

مرد من، روزت مبارک

 

____________________

 

همسر بی همتای من

با یک دنیا عشق روز مرد را به تو مهربان

و تنها تکیه گاهم تبریک میگویم

و آزروی بهترین ها را برایت دارم

دوستت دارم

 

تبریک روز مرد عاشقانه و زیبا با عکس و متن

 

 

عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم

زندگی را در کنار تو آموختم

دلم را به تو بهترین امینم سپردم

روزت مبارک

 

____________________

 

چقدر خوب است

آدم یکى را داشته باشد

که هر روز بگوید دیوانه

من تو را دیوانه وار دوست دارم

روزت مبارک

 

____________________

 

چه آرامشی در من است وقتی با منی

و چه آشوبم بی تو

دور نشو

مرا از من نگیر؛

من حوالی تو بودن را دوست دارم

آغوش تو بهترین وصف دنیای من است

روزت مبارک همسرم

 

متن تبریک روز مرد برای عشقم

عکس و متن روز مرد 99 مبارک

 

بهار عاشقان حال تو باشد

خوشی ها ثبت احوال تو باشد

فقط یک قلب عاشق پیشه دارم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌

که آنهم پیشکش مال تو باشد

روزت مبارک همسر مرد من

 

____________________

 

بهشت همین جاست

میان دو بازوی تو

جایی که سر روی

سینه‌ ات فرود بیاید

و صدای ضربان قلبت بشود نبض بودن‌ هایم

روز مرد مبارک

 

____________________

 

مرد اگر مرد باشد هدیه نمیخواهد :-D 

اندکی محبت برایش کافیست

روز مرد مبارک

 

____________________

 

اشتباه نکن قشنگ‌ ترین موسیقی جهان صدای قلب کسی‌ است که عاشقش هستی

 

عشقم روزت مبارک

 

عکس نوشته بهترین مرد دنیا روزت مبارک

 

من به تو دل دادم و به چشمان تو خندیدم ، به تو پیوستم و تا ابد و تا همیشه دوستت دارم روز مرد را با یک دنیا عشق به تو تبریک می گویم

 

امیدوارم شمع وجودت روشن و زندگی ات سبز باشد

 

____________________

 

آیینِ دل تو، مهربانی‌ ست، عزیز

در سینه، بهار جاودانی‌ ست، عزیز

هر لحظه نگاهت به دلم می‌ گوید

عشق تو دلیل زندگانی‌ ست

 

روز مرد مبارک

 

____________________

 

توی این روز عزیز، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت

یک دوستت دارم

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به تو همسر عزیزم

روزت مبارک

 

متن تبریک روز مرد رسمی

عکس نوشته عاشقانه برای تبریک روز مرد

 

کنار تو

هر لحظه گویم به خویش

که خوشبختی بی‌ کران با من است!

روزت مبارک

 

ادامه متن تبریک روز مرد